E post - Ekspedering feilet - for systemansvarleg - Websak

E-post - Ekspedering feilet - Websak

Når ein journalpost er i feilet kurven så har noko gått galt ved sending og den har fått ein feilet-status.

Dette må sakshandsamarar sjekke når vi får innhold i E-post feilet kurven:

1. Gå til Historikk-fana og trykk på ikonet oppe til høyre. Nå åpnes loggen. Vi finner også ikonet i ekspederingsbildet.

2. Sjekk logg på journalposten, og ekspederingsoppsummeringen

3. Finn ut kvifor det har feilet, korriger og ekspeder på nytt. Vellykka forsending gjev ein OK-status og journalpostten forsvinn frå kurven.

Derson brevet er sendt ut allerede:

Hvis brevet allerede er sendt på anna måte, og mottakar har fått brevet, så ekspeder på nytt, men bytt type frå SvarUt til Papir.

Da fjernes journalposen frå kurven.

Dette må dokumentsenteret sjekke når vi får innhold i E-post feilet kurven:

1. Sjekk historikk fana, åpne loggen og finn ut kvifor sendinga har feila. 

2. Sett journalpost tilbake til status R - og send e-post til sakshandsamar om hva som er feila ved utsending, og at journalpost er satt tilbake til status R slik at   ekspedering kan fullføres på nytt. 

3. Gjev sakshandsamar oppmerksam på at dersom nokon av mottakarane har fått e-posten så må det hukes av for papir på dei som det gjelder slik at e-post ikkje vert sendt ut fleire gonger til same mottaker.

3. Ta kopi av utsendt e-post og lim inn i merknadsfeltet på journalposten for å dokumentere kva som er gjort.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.